مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 13:452020-12-17پزشكي

مادران بادار توجه ویژه ای به مراقبت های دوران بارداری کنند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان یکی از علل مرگ میر مادران باردار را بیماری کرونا عنوان کرد و گفت: متاسفانه تاکنون مواردی از مرگ مادر باردار در مجموعه تحت پوشش دانشگاه به علت مبتلا به کووید 19 رخ داده و به تمامی مادران باردار توصیه می شود توجه ویژه ای .

- ایسنا/گیلان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان یکی از علل مرگ میر مادران باردار را بیماری کرونا عنوان کرد و گفت: متاسفانه تاکنون مواردی از مرگ مادر باردار در مجموعه تحت پوشش دانشگاه به علت مبتلا به کووید 19 رخ داده و به تمامی مادران باردار توصیه می شود توجه ویژه ای به مراقبت های دوران بارداری داشته باشند.

دکتر آبتین حیدرزاده با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در اجرای این طرح، مراقبت های بهداشتی مربوط به بیماری کووید 19 و خدمات سرپایی با مشارکت داوطلبین سلامت و تیم های حمایتی و مراقبتی تشدید یافته، غربالگری و بیماریابی فعال در محلات و خانواده ها صورت می گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: علاوه بر داوطلبین سلامت تیم هایی متشکل از پزشک، پرستار و بهیار در صورت نیاز و بر اساس گزارش سایر تیم های مراقبتی به درب منازل افراد مشکوک یا مبتلا یا دارای بیماری زمینه ای مراجعه خواهند کرد و به هم استان ها توصیه می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران بادار توجه ویژه ای به مراقبت های دوران بارداری کنند

مادران بادار توجه ویژه ای به مراقبت های دوران بارداری کنند